23 Eylül 2011 Cuma

Sen yenisin galiba...

ODTÜ'ye yavaş yavaş en güzel mevsim geliyor. Sonbahara girmek üzereyken, etraf amanın sen hazırlıksın diyebileceğim onlarca yeni kayıtla kaynıyor. Bu sene 93lüler kayıt yaptırmış. Bunu duyup da üzülmemek, hüzünlenmemek elde mi? Muhtemelen biz de 6 yıl önce geldiğimizde bas bas bağırıyorduk "heeeeyy biz yeni kayıtız, biz yeniyiz yeaaa!" diye. Yoldan "sen yenisin galiba!" diye çevireceğim 100 kişiden 90'dan fazlası hazırlık olur. Yeni kayıt belli eder çünkü kendini. Neyse ben kederlenmişim, çarşının önünde camlardan birinden yansımama bakıyorum. Yok lan bildiğin ben de genç gösteriyorum, hem benim ruhum genç, baksana sen şu bakışlara gençlik kokuyor, hem herkesin saçına aklar düşer ki, avuntularıyla üzüntümü yenmeye çalışıyorum. Yoldan birisini çevirsem ben yeni kayıtlara benziyor muyum desem ne der acaba diye düşünüyorum. Kederli kederli düşünürken canım sıkılıyor ya aklıma bir fikir geliyor. Yeni kayıt oldukları belli olan 3 tane hanım hanımcık değil de, havalı mı havalı kıza yaklaşıyorum:

ben: Hocam afedersiniz size hocam dedim ama, burada galiba herkes birbirine öyle hitap ediyor, neyse şey soracaktım da acaba çarşı ne tarafta kalıyor?

kızların en havalısı: hihihihih, kikikikiki, zıhehehehe, ayyy çarşı tam burası yahu (utanmazsa zaaaaaa xD diyecek!)

ben: yaa burası merkez çarşıymış ben de biliyorum da ben esas böyle elbise falan alabileceğimiz demiray çarşılarını sormuştum da...

kızlar: şaşırma ünlemi (hönk, zınk, yok artık, nasıl yani...)

kızlardan hiç konuşmayan: acaba demiray yurtlarının orada mı kalıyor ki bu çarşı?

ben: yok ya yalıncak diye bir yerdeymiş galiba, neyse siz de benim gibi yeni kayıtsınız galiba, kusura bakmayın rahatsız ettim, ben en iyisi gideyim de başkasına danışayım, çok teşekkür ederim (kızlara yazan pis sırıtma)

Kıskanç mıyım, hayır tabiki. Yeni kayıtlar gencecik, önlerinde kaç yıl var eğlenecekleri, okuyacakları nelerini kıskanayım canım! Canım sıkılıyordu kızlar özür dilerim sizden. Ee herhalde şu çınlayan sol kulağım pek hayra alamet değil. Kesin en havalı olan kız sövüyordur bana. Sövsün ne olacak ki? Bir anlığına mangoların, zaraların, kotonların hayali ile yaşadılar. Fena mı oldu?

Okullar başladı, en sevmediğim şey sessizliği ile huzur bulduğum Devrim'in gençler tarafından istila edilmesi. Tamam için hatta içelim beraber güzelleşelim de gençler, "hektoooooooğğğr!" diye bağırmayın, canımı sıkmayın. Azıcık huzur bulmaya, kafa dinlemeye gidiyorum lan Devrim'e.

Unutmadan Demiraylara çarşı yapmayan zihniyet sana ne desem az. En güzeli bak kafam girsin.

Hah bak bu yazıyı okuyup Yalıncak da ne ola ki diyen okuyucum, sen de yenisin galiba...

editlemece: yeni kayıtlar benim blogumu niye okusunlar ki? yine de fena durmadı son cümle, olur da okuyan çıkarsa küfreder şuna bak ıyyy espri de yapmış kendince der.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder