14 Aralık 2011 Çarşamba

Noel Baba'ya mektup

Sevgili Noel Baba,


2011 senesi tek kelimeyle harika geçti benim için. Valla bak. Ondan dolayı 2012 için senden hiçbir şey dilemiyorum. Aaa hemen kızma bana, bak dinle sen de hak vereceksin bana. Cidden bak.


Mesela katledilmedim bir sene boyunca. Arkamdan faili meçhul diye üzülmedi kimsecikler, yitip gitmedim anlayacağın devlet tarafından sıkılan bir kurşunla. Hani bildiğin şans benden yanaydı tüm sene. Düşündüğüm için ne vuruldum ne gözaltına alındım ne de işkenceden geçtim. Düşünebiliyor musun Noel Baba, 365 gün 6 saat düşündüm ve bir şey olmadı bu ülke sınırları içerisinde bana.


Mesela memleketimden aldığım poşuyla gezdiğim için terörist ilan edilmedim. 22 ay boyunca haksız yere hapis yatmadım sırf poşu taktığım için. Çoluk çocuğun karalama defterine karaladıkları gelişigüzel harfler misali bir iddianame hazırlanmadı her zaman haklının(!) yanında olan canım ülkemin Adalet Sistemi'nin canım savcıları tarafından.


Mesela HES'leri protesto etmek için alanlara çıkıp slogan atarken öldürülmedim. Katledilenler için sokağa dökülüp eylem yaparken, kadın olduğuma bakmadan onlarca polis tarafından dövülmedim hani, kalça kemiğim sapasağlam gireceğim yeni yıla. Arkamdan ülkemi yönetenlerin başbakanı, "Kadın mıdır, kız mıdır bilemem." demedi hani. Sonra öğrenci olmama bakmadan bir otobüse hapsedip saatlerce işkenceden geçirmediler beni. Psikolojim yerle bir olmadı anlayacağın. 6 ay boyunca Noel Baba terör örgütü gibi var olmayan bir örgüte üye teröristim diye F tipi cezaevinde yatmadım yani. Düşününce bildiğin mikemmel ötesi bir sene geçirmişim be Noel Baba.


Kadın değildim mesela bu ülkede. Erkek zulmü ile karşılaşmadım. Tecavüze uğramadım, dayak yemedim, aşağılanmadım. İntihar edecek duruma düşmedim anlayacağın. Kadına şiddette en üst sıralarda bulunan ülkemin istatistiklerinin kabarmasına sebep olmadım yani iyi bir vatandaş oldum daha ne?


Çocuk değildim mesela bu ülkede. Hayata umutla bakarken henüz, polis zulmüyle karşılaşmadım. 28 kişinin vahşetine uğramadım daha o küçücük yaşımda. Çocukluğumu elimden almadılar yani.


Şimdi sen söyle bana Noel Baba, Allah'tan belamı mı isteyeyim ben daha? Ne demişler hamdolsun teğet geçti bu sene.

1 yorum: