27 Mayıs 2012 Pazar

Anılar: Bu aşk burada biter ve ben çekip giderim

İnsanlar mezuniyet turu atıyorlar yine. Cübbeleriyle Devrim'de fotoğraf çektirenler, yürüyenler, halay çekenler bana 2 sene öncesini hatırlattı. Mezun olurken yazdığım yazıyı okudum. Bu aşk burada biter ve ben çekip giderim demişim, ne oldu vazgeçemeyip yine ODTÜ'de kaldım.

"Sıcak bir yaz günüydü. Kuşlar cıvıl, kızlar da cıbıl cıbıldı hani. Seni ilk o zaman görmüştüm. Filmlerdeki gibi değildi tanışmamız. Çarpışmadık yani, senin kitapların sağa sola savrulmadı. "Özür dilerim, benim hatam durun yardım edeyim." diyerek kaçamak bakışlarla gülümsemedim sana. Fakat ilk gördüğüm anda, kalbimin derinliklerinde içimi ısıtan bir sıcaklık hissettim. Yıldırım aşkı bu olsaydı gerek. İşte bu dedim. O anda başladı senle maceramız.

Beş sene olmuş, dile kolay. Klişe bir laf olacak ama, zaman cidden su misali. Başlarda seviyeli bir ilişkimiz vardı seninle. Her yeni gün, farklı özelliklerini keşfettim. O zamanlar güzeldi be herşey. Devrimde oturuyorken hani kırmızı saçlı bir kız oturuyordu tek başına. Böyle güzelce bir kızdı. Sen gaza getirmeye çalışmıştın beni git tanış diye. Düşün o derece seviyeli bir ilişkiydi bizimki.

Günler günleri, haftalar haftaları ve tabii aylar da ayları kovalıyordu. Ee herşey güllük gülistanlık olacak değil ya. Her ilişkide olduğu gibi ilk tartışmamızı yaşadık. Sana ilk kez bağırdım, hatta gerçekçi olmak gerekirse sana sövdüm evet. İlişkilerin tuzu biberidir derler tartışmalar için ya, seninle ilişkimiz son iki senedir bayağı seviyesizleşti. Tuzun biberin miktarını fazla kaçırdık. Artık değiştin be. O kadar çok değiştin ki, İbo'dan 'O eski halinden eser yok şimdi' gibi şukela bir cümle içeren şarkıyı aramağan eder hale getirdin beni.

Tabii beş sene bu, beni unutman kolay olmayacak. Lakin ben seni tek celsede sildim be. Bu aşk burada biter ve ben çekip giderim ODTÜ. Sen beni değil, ben seni terkediyorum. Sana verecek son bir hediyem var lakin. Bir adet selpak paketi. Hatırladıkça beni, ağlarsın artık. Biliyorum beni unutmak çok zor olacak senin için ama ne yapalım be güzelim unutmak zorundasın.

ELVEDA ODTÜ..."

4 yorum:

  1. Bir dakika, şimdi benim ilk başından değil rastgele ortasında başladığım bu yazıda, sevgilin sandığım kişi, ODTÜ müydü? Ben de ciddi ciddi sevgilin sandım, diyorum neden bi kızla tanışması için niye gaz veriyor :))
    Rastgele gördüm blogunu, kitap tercihlerini de çok sevdim.. Ah Muhsin ve Oğuz Atay da okuyorsundur sen şimdi.. Müthiş.
    O zaman bu yorum da yeni bi takipçinin "merhaba" mesajı olsun o zaman, hoşbuldum! :))

    YanıtlaSil
  2. ODTÜ'nün ta kendisine yazılmış bir yazı =)O zaman yeni bi takipçim hoşgelmiş =) ve takipçimin de blogu varmış, hemen gidip bakayım madem =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, nasıl bi heyecanla yazmışsam aynı kelimeyi iki-üç defa kullanmışım cümlelerde :D Çocukluğuma ver oldu mu?
      Eh, bak madem :D

      Sil
    2. :D tekrardan hoşgelmiş bayan mavi takipçim olarak :)

      Sil